Visa, Mastercard

Pomoc, FAQ - często zadawane pytania


Regulamin zamówień w kwiaciarni

1) Właściciel serwisu

Serwis oraz sklep internetowy kwiaciarni » prowadzi firma:

Kwiaciarnia NOVUM
ul. Piotrkowska 59 (w podwórzu)
90-413 Łódź

NIP: 947-105-77-83 Regon: 470639436
tel. (+48) 602 81-17-46

formularz kontaktowy e-mail »

2) Zamówienia

  • Firma przyjmuje zlecenia na dostarczenie kwiatów przez kwiaciarnię internetową» , telefonicznie, mailowo lub w siedzibie naszej kwiaciarni ».
  • Towar dostarczamy na terenie Łodzi i w najbliższych okolicach, czyli do około 10 km od miasta. Możemy dostarczyć kwiaty dalej, jednak należy to uzgodnić przed złożeniem zamówienia. 14 lutego i 8 marca kwiaty doręczamy tylko na terenie Łodzi!
  • Dostawa kwiatów widocznych w kwiaciarni internetowej na terenie Łodzi jest bezpłatna.
  • Zamówienie kwiatów poza miasto Łódź wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola w koszyku (dodatkowa opłata w zależności od odległości).
  • Zamówione kwiaty dostarczamy w terminie wybranym przez zamawiającego, w godzinach:
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00
    w soboty w godzinach 8.00-16.00.
    Istnieje możliwość doręczenia kwiatów poza tymi godzinami lub w niedziele za dodatkową opłatą, jednak w takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów.
  • Aby kwiaty mogły być dostarczone tego samego dnia, Państwa zamówienie musi być złożone i opłacone najpóźniej do godziny 12.00. Zamówienia, które mają być zrealizowane w sobotę lub niedzielę, musimy otrzymać wraz z opłatą do godziny 24.00 w piątek. W święta państwowe (dni wolne od pracy) kwiaty doręczamy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. W przypadku zamówień "na ostatnią chwilę", prosimy o wcześniejszy telefoniczny kontakt z nami w celu potwierdzenia.
  • Wyjątkiem są takie dni, jak 14 lutego czy 8 marca, kiedy to Państwa zamówienie musimy otrzymać z conajmniej 1-dniowym wyprzedzeniem.
  • W interesie klienta leży podanie prawidłowych danych adresowych odbiorcy - w szczególności warto opisać miejsce dostawy, jeśli adres jest trudny do zlokalizowania.
  • Nasza kwiaciarnia dołoży wszelkich starań aby rozwiązać ewentualne problemy z dostarczeniem kwiatów. Dlatego warto jest podać numer telefonu swój oraz odbiorcy kwiatów, aby móc skontaktować się z miejsca doręczenia kwiatów i rozwiązać ewentualne problemy (np. niedziałający domofon - nie możność dotarcia do adresata).
  • Firma nie odpowiada za kłopoty spowodowane podaniem błędnych danych adresowych przez zamawiającego oraz nieczytaniem przez zamawiającego opisów produktu i komunikatów na stronie.
  • Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, to spróbuje zostawić przesyłkę u najbliższych sąsiadów (na recepcji dla zamówienia do hotelu) oraz zostawi informacje o tym na drzwiach mieszkania odbiorcy. Jeżeli i to okaże się niemożliwe, skontaktujemy się z zamawiającym. Możliwa jest druga, bezpłatna dostawa kwiatów w Łodzi w przypadku nie zastania adresata. Jeżeli i to zawiedzie, kwiaty będą do odebrania w siedzibie kwiaciarni do następnego dnia.
  • Złożenie zamówienia drogą elektroniczną (np. sklep internetowy) lub telefoniczną uznawane jest za zawarcie umowy na dostawę kwiatów i oznacza konieczność uregulowania powstałego zobowiązania przez jeden z wybranych kanałów płatności lub tradycyjny przekaz pocztowy czy wpłatę gotówki w siedzibie firmy.
  • Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu - wszystkie odstępstwa od postanowień tego regulaminu należy uzgadniać wcześniej z obsługą sklepu.
  • Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie po uprzednim jego opłaceniu: w siedzibie kwiaciarni, poprzez przelew na nasze konto bankowe lub płatność elektroniczną przez naszą sklep internetowy bezpośrednio po złożeniu zamówienia (karta, przelew elektroniczny).
  • Zamówienie opłacane przekazem pocztowym lub przelewem na nasze konto bankowe powinno być potwierdzone przesłanym do nas zrzutem z ekranu (PrintScreen), skanem lub zdjęciem dokonanej płatności.
  • Nie możemy gwarantować precyzyjnych godzin dostawy w takie dni, jak 14 lutego czy 8 marca, jednak postaramy się spełnić życzenie klienta.
  • Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wystawiamy faktury VAT (wystarczy zaznaczyć odpowiednie opcje podczas zamawiania, wysyłka faktury jest bezpłatna).

3) Towar

  • Gwarantujemy świeżość kwiatów zakupionych w naszej kwiaciarni, jednak oczekujemy, że będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.
  • Bukiet jest dziełem artystycznym i dlatego dopuszczalne są małe zmiany w stosunku do oferty ze zdjęć.
  • W wyjątkowych przypadkach zachodzić może konieczność zastąpienia jednych kwiatów innymi - z powodu braku danego towaru (szczególnie  dotyczy to zamówień składanych na "ostatnią chwilę"). Zawsze jednak produkt którym zastąpimy ten brakujący będzie podobnej jakości - nie gorszy, w podobnej cenie, kolorze czy ilości. Tak, aby wygląd wiązanki oraz cena za bukiet była zachowana, a klient był usatysfakcjonowany.
    W przypadkach konieczności wprowadzenia większych zmian skontaktujemy się z zamawiającym kwiaty w celu ustalenia szczegółów.

4) Inne postanowienia

  • Nie odpowiadamy za niemożność dostarczenia kwiatów do takich miejsc jak: jednostki wojskowe, szpitale zakaźne, specjalne strefy z zakazem wstępu (więzienia i podobne). W przypadku zaistnienia opisanych powyższych okoliczności kwiaciarnia NOVUM zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o tym fakcie i jego przyczynach.
  • Kwiaciarnia nie dołączy bileciku, jeśli będzie zawierał on treści niezgodne z prawem lub sprzeczne z zasadami dobrego współżycia społecznego (np. niemoralne propozycje, groźby karalne, obelgi).
  • Nie możemy gwarantować wybranej pory dostawy w przypadku zaistnienia dużych, paraliżujących problemów komunikacyjnych w mieście Łódź (rozległe korki).
  • Odmowa przyjęcia kwiatów przez osobę wskazaną w zamówieniu oznacza zrealizowanie usługi. Nieodebrany bukiet można odebrać z siedziby naszej firmy we wskazanym przez kwiaciarnię terminie. Odmowa przyjęcia kwiatów przez odbiorcę zostanie zgłoszona osobie zamawiającej w możliwie jak najszybszym czasie.
  • Prosimy o przemyślane dokonywanie zakupów. Po złożeniu zamówienia nie ma możłiwości rezygnacji z niego.
  • W przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia z winy kwiaciarni, zwracamy klientowi 100% środków .
  • Nasza kwiaciarnia nie ma dostępu do danych kart płatniczych klientów i za nie odpowiada - płatności internetowe są relizowane za pośrednictwem bezpiecznych serwisów (Płatności.pl, Dotpay.pl, PayPal).
  • W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Handlowego.
o nas | kontakt | kwiaciarnia internetowa | jak płacić | FAQ | regulamin | zaloguj

Copyright © 2009 by KWIACIARNIA, Łódź, ul. Piotrkowska 59